вторник, 6 април 2021 г.

Сърце

Сърце защо така туптиш -

невидимо и бавно?

Свило си се там,

между гърдите.

Дъх поемаш.

Искаш нещо да ми кажеш...

Нищичко не чувам!

Защо така мълчиш?


Тъгува ли ти се, сърце?

Недей ми отговоря!

Почини си!

Затвори очи,

аз вместо теб ще гледам.

Ще разказвам вместо теб,

ти само в мен тупти!


Не се страхувай,

мъничко сърце!

Студът не е при теб, 

а само тъм  навън!

Облечен в скъпи дрехи,

с маска , без лице!

С очи отворени,

но твърде слепи!

С копнежи по безумия,

с мечти откраднати

или на кредит взети!


Забрави ли, че си красиво,

особено когато се запалиш,

когато се усмихнеш,

когато под дъжда танцуваш,

когато в тъмнина пропадаш,

когато счупено летиш,

но още във душата светиш?


Красиво си, сърце,

дори наранено!

Красиви са ти раните дори,

още можеш да прегръщаш обичащо,

а даже нямаш  ръце!



Мълчи! Не говори!

Изчакай да мине нощта!

Сега си почини,

сгушено на топло,

там между двете гърди!

Аз ще говоря вместо теб,

ти само тупти!









Няма коментари: