четвъртък, 20 февруари 2020 г.

Сезони

Подарявам ти от мене пролет,
изпълнена със цветен аромат!
Подарявам ти надежда с песен,
сякаш в нов пречистен свят!
Дарявам ти последните трохи
останали ми вяра,
последният ми удар на сърцето!
На теб кръщавам всяко ново утро!
Подарявам ти последната звезда в небето!





Вземи и лятото със тебе!
Тичай в слънчогледовите ми поля!
Лети в небето като птица,
рисувай в пясъка мечта!
Дарявам ти и бреговете скални,
с разбитите във тях вълни.
Песните, пеещо тихо морето,
а отливът отнася делече сълзи!



Подарявам ти и топлата ми есен!
Споменът за първия училищен звънец.
Покритата с листа земя,
скритите под тях пътеки,
водещи отново към дома!
Вземи със себе си и птичите ята,
последният им танц в небето,
преди да е настъпила нощта!




Вземи ми всичките цветни сезони.
Това е и последният ми дар.
Оставям си зимата в бяло облечена,
скриваща в себе си всяка тъга!
Приказките, които разказва,
когато във нея заспива дълбоко света!
Тишините на спрялото време,
празнотата на изоставените гнезда.




Няма коментари: