понеделник, 2 март 2020 г.

Не си

Не си ме виждал и не ме познаваш!
За тебе съм невидима!

Имал си от мене нямане!
Празни думи, във които крия се!

Не знаеш нищо за картините,
в които тихи крясъци рисувам!

Не си говорил с демоните ми,
не си разбрал дори, че съществувам!


Не си докоснал никога сърцето ми,
чувствата разхвърляни до безпорядък!
Не си ме разрушил, напротив,
създаде огън от угаснал пламък!

Не ме познаваш!
И не знаеш нищо!

Не си докоснал тишината ми!
Не си прочел и моето бездумие!

Не си усетил допир от ръката ми,
нито обичта ми, равна на безумие!

Не съм ти дала ключ от себе си!
Не виждаш нищо зад стените ми.
Не можеш да достигнеш светове ми,
За да видиш как със думи се рисувам!

Не си ме виждал!
И не съм те пуснала във себе си!

Не доближавай бреговете ми,
преди да се научиш във сълзи да плуваш!

Няма коментари: