събота, 29 май 2021 г.

Шепа море

Опита да докоснеш небето ми,

да достигнеш скритото там,

опита да се превърнеш във буря,

а знаеш, че се страхувам когато гърми.

Защо, не искам да питам,

ти трябва моето дъждовно небе.

Не знаеш цената на капките,

които от него валят.

Опита да влезеш в морето ми,

а не знаеш колко дълбоко е там.

Колко е топло при всеки нов прилив,

а отливите как студно мълчат.


Опитваш да докоснеш небето ми.

Носиш тъмни облаци и гърмиш.

Открадна  шепа море от душата ми,

ще можеш ли жаждата да си утолиш?

Докосна част от небето ми,

превърна се в облак,

опитваш се там да гърмиш,

достигна до бреговете ми,

опита светът ми да разрушиш.

Аз пуснах те в дъждовно ми небе,

не чу нищо, от шепотът му, нали?

Открадна си шепа море,

утоли
ли с нея жаждата си поне ...




















.














Няма коментари: