четвъртък, 23 февруари 2017 г.

Триптих на Любовта -Час III- Пречистване

Разхвърляно страдание на бели листи,
мечти разбити с ярост в четирите стени.
Откраднати от вятъра чувства
и сълзи превърнати в звезди.
Догарящата свещ и тиха молитва ....


Стоя пред теб, добре ми виж!
Разхвърляна и празна,
от дланите се стичат капки кръв!
Стоя до теб, добре ме виж!
Такава виждаш ме последно ....

Ще се изкъпя в добрината,
която ти стоящ до мен ми подари,
ще се излекуват мигом всички рани,
а ти онези камъчета запази...

Построй ми крепост от усмивки.
постели ми на леглото топлина,
запали в камината надежда,
вземи от вярата искра.
Рисувай с мен върху стъклото,
нарисувай ми пътека сред цветя.
Рисувай смели Херувими,
нарисувай как изглежда вечността.

Сега ми виж отново!
Стоя пред теб, след страдание пречистена,
вплела в черните коси цветя.
Облечена във бяло и обичана,
готова да се влюбя във света.
Отново до повярвам в хората,
ще прощавам всичко, дето не успях.
Сега ми виж различна!
Виж каква без обич аз не бях.



Няма коментари: