петък, 8 декември 2017 г.

Празни квадрати

Пази се от мен! Твърде съм силна за теб!
Научих се сама на всичко,
помогнаха ми моите неистинтски любови.
Научиха ме как да се обичам,
защото недостатъчна им беше любовта.
Недостатъчна или пък закъсняла,
няма никакво значение това.

Раздавах се изцяло!
Късах се парче по парче.
Разхвърляна обич напразно,
зашивано многократно сърце.

Пази се от мен! Знам как ще свърши това.
Празни квадрати запълваме със желания,
които вятъра после далеч ще отнесе. 
Илюзии, спукани балони от мечтания,
и болка, която никога няма да спре.

Преструвки, усмивки, лъжи.
Днес аз повече те желая,
утре повече ще ме искаш ти.
След теб няма да легна отново ранена,
калена съм, водих ги вече тези войни.
Умирах многократно в мълчания,
хиляди пъти лъгах, че съм добре.
Бях празна, бях и отчаяна,
нямам за разбиване вече сърце.
Студено е във мен и празно.
Раздадох се изцяло!
Разкъсвах се парче по парче!

С призраци не искам вече да говоря,
не ми се пишат и тъжни писма.
На това научиха ме моите неистински любови,
научиха ме как да оцелявам след това.
Три пъти до днес раздадох се напразно.
Три пъти поемах въздух с болка.
Три пъти сърцето безспирно кървя.
Три пъти се събрах от земята,
където плачех чак до сутринта.

Сега и ти от мен иди си!
Отиди далеч преди да си дошъл до тази стая!
Не се преструвам, просто си иди!
Не търси любов, там дето днес е празно
и са се изчерпали дори последните сълзи.
Пази се от такива като мен-
Жени научени да са сами.







Няма коментари: