събота, 28 април 2012 г.

На тръгване

На тръгване отново проверявам- всичко съм си взела. И гребена и четката, с която старателно сресах косата си. Сгънала съм и тениската , която вместо нощница ми даде ти. Прибрах си и пилите, лаковете също. Оправих си леглото ...
Тръгвам си, слагайки слушалките в ушите. Вървим, а ти ме хващаш за ръка... Държиш я, въпреки, че утре ще я пуснеш. Това, нали е неизбежно .... И затова си взимам всичко. Прибирам все така грижливо, това което съм донесла. Оставям ти единствено аромат на мен, но скоро и той ще изветрее. Оставям ти и спомени, които някой ден ще избледнеят.... Но взимам с мен и неизказаното, колко влюбена съм в теб, но както каза ти- раздялата е неизбежна, затова чувствата и днес ще премълча. Ще пазя спомен за разходки, за вечери с вино ... За усмивки ... За любов, която няма как да разбереш. Та да проверя отново. На лице са лаковете и пилите. Гребена и четката за зъбиса прибрани. Чашите измила съм, сгънала съм тениската ти грижливо. Проверката завърши- взела съм си всичко

Няма коментари: