понеделник, 27 август 2007 г.

Обичам те , за да живея

Някога две очи плениха ме в тъмнината,

Някога започна тази синьо- зелена любов.

Някога, някъде пламна веднъж искрата

И започна тази част на моя живот...


Някога за теб живеех

За теби дишах и горях.

Някога отново тебе чаках

И борех се без страх...


Ала някога свърши ...

Започна сега...

Сега аз още те обичам

Просто за да не умра....


И още вярвам в любовта ни

И синьо- зеления и цвят.

Макар и отдавна избледняла

Тя е моя мъничък свят.


Аз просто искам да те помня

Дори и през сълзи.

Не искам да забравя,

Без спомена ужасно ще боли

2 коментара:

azvezdev каза...

еха, на 30ти съм го харесал и запомнил в един мой текстов файл, сега го намерих и пак си го зачетох, много силно! бравос - отново!

Ralitsa Kolcheva каза...

ехааа , и аз го бях забравила това. Между другото е много старо, благодаря, че ми го припомни