неделя, 12 февруари 2012 г.

Ще бъдеш ли


Ще бъдеш ли до мен на сутринта?
Когато правите лъчи изгряват,
ще бъдеш ли до мен когато се усмихвам и ти подавам чашата с кафе?
Ще танцуваш ли с мен в дъжа?
Ще избършеш ли капките вода от лицето?

Ще попееш ли със мен в колата любимата ми песен?
Ще ми нарисуваш ли любов по запотените стъкла?
Ще ми откъснеш ли цвете от пътя,
ще търсиш ли с мене дъга?

Когато съм тъжна, дали ще ми прегърнеш?
Ще помълчиш ли тогава, когато и аз мълча?
Когато без думи просто обичам,
когато падна ще ми подадеш ли ръка?

Ще бъдеш ли до мен вечерта?
Когато изморена се прибирам и сложа вечерята.
Ще подсладиш ли виното, когато горчи?
Ще погалиш ли лицето ми,
когато затворени са моите очи?

Ще бъдеш ли до мен?
Не вчера, не утре, а днес.
Ще ми обичаш ли сутринта?
Ще ме харесваш ли винаги,
така като ме харесваш сега?

Няма коментари: